Flitig

Ojojojoj vad duktig jag känner mig idag, känns som att jag har fått mycket gjort utan att stressa.

Har precis satt mig i soffan och kikar i LEKIA katalogen med Nora.

Amanda ligger i sin säng och hostar för fullt :/

Börjar bli lite sjuk jag med känns det som, känner mig jättetjock i halsen och i näsan :(

 

Gjorde lite pannkaka till middag idag och det var uppskattat av barna. Fattar bara inte att Nora kan äta så mycket som hon gör. Jag får i mig max 3 medans Nora kan äta 6-7 st.

Fick jättemycket beröm iallafall, det var dom godaste pannkakorna Nora någonsin hade ätit :D

 

Mats har jag inte sett röken av sedan imorse, han är med Nyppa och kollar på hockey.

Har iallafall pratat med han litegrann idag, efter att vi hade lagt på första gången så ringde han upp direkt efter.

Jag undrade vad han nu hade glömt att säga..!?

 

-Hej, glömde ju säga att Jag älskar dig! Vi hörs sen.. Puss puss..   Det fick jag höra! Min älskling kan vara så jävla söt ibland och överraska mig totalt <3

 

Ska natta Nora nu och sen ska jag lägga mig på soffan efter att jag har läst allas bloggar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0