Jag är så lycklig!

Har haft en underbar dag hos mamma, det var så kul att träffa henne igen så vi blev kvar lite längre än tänkt. Men det gör absolut ingenting!

Vi har fikat och blivit bjudna på middag, TACK! :)

 

Fick se en massa underbara kort från deras resa och jag är så avundsjuk, men om sisådär 20 år och barna är utflugna så kanske jag också kan åka ut och resa på en långtripp och se en massa saker :)

 

Här kommer lite bilder från dagen..

 

Amanda var lite uppspelt innan håret skulle klippas av

 

Kommer att sakna hennes långa hår men nu kanske vi kan borsta det utan att hon skriker

 

Det blev lite hår som försvann

 

Lite kortare :)

 

Jag inspekterar den nya frisyren

 

 

Nora fick fina kläder från USA!

 

Våran lilla konstnär sitter och ritar

 

Visst är hon duktig? :)

 

Amanda ritar lite också i sin nya klänning!

 

 

 

Vi tittar på lite kort från resan..

 

Jag sitter och drömmer mig bort :D

 

 

Barna fick lite kläder av mamma och Kjell och jag fick en parfym, precis som jag önskade mig! :)

Tack, tack, tack mamma!

 

Har även träffat mormor, morfar, Sofie, Linda, Malin, Moa, Pontus och Arvid.

Synd att vi inte hann träffas lite längre men vi får ta det en annan dag :D

 

På vägen hem satt jag och Mats och pratade en massa, vuxenprat medans barna sov.

Jätteskönt och jag är så tacksam att jag har en sån underbar familj!

JAG ÄLSKAR ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0