Någon som vill prata?

Det här har varit den längsta dagen i mitt liv, inbillar mig att jag inte är gravid längre och önskar samtidigt att det kunde ha varit januari så att vi passerar de 12 första veckorna någon gång! Jag är jätterädd för att få missfall, det har jag inte varit de andra gångerna när jag har varit gravid och det är jättejobbigt. Vet inte vad jag ska ta mig till och jag har ingen att prata med. Skulle vilja ha någon att prata med som känner precis som mig just nu! Har mått illa nästan hela dagen men jag vet inte om det beror på inbillning eller om det är på riktigt . Har känt efter hela dagen idag om jag möjligtvis inte känner av någonting i magen eller i brösten.. Snälla, ge mig jul och januari snart!

Kommentarer
Postat av: tultaliten

Men usch då. Inte kul att gå och oroa sig hela tiden:(
Har du barn sen innan eftersom du vart gravid och inte oroat dig?

Ett bra sätt att få ventilera är att skriva ner dina tankar om du vill eller prata med nån vän?
Bloggen är annars med ett jätte bra sätt att få ventilera sina tankar och sin oro.

Kramar

2010-11-29 @ 20:46:29
URL: http://minbebis.com/blogg/tultaliten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0