Psykmonster!

Orkar inte med mig själv snart, vet inte om det beror på att jag inte har rökt på några dagar eller om jag har blivit knäpp på riktigt.

Är helt slut i både kroppen och i huvudet men ändå så "måste" jag plocka undan allt jag ser, vika tvätt, torka ur en bokhylla som jag råkade se lite damm på, dammsuga lite och noppa ögonbrynen.

Hjärnan bara säger åt mig att jag måste göra det innan jag kan sätta mig i soffan.

Nu sitter jag iallafall och jag ska försöka sitta här resten av kvällen.

Tårarna ligger och väntar på att få komma ut.. Orkar inte hålla på så här.

Det kryper i kroppen och jag känner mig allmänt irriterad.

 

Det värsta av allt är att det här är 3:e lördagen i rad som jag har en katastrof dag och håller på som en jävla idiot och förstör för mig själv.

 

Från och med nu så vill jag inte ha fler lördagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0