Konstig kväll och natt!

Gick och la mig i sängen med Nora när det var sista reklampausen i Idol igår och tror ni inte att jag somnade!

Glömde att ringa till Mats och säga godnatt :(

Har precis tittat på reprisen på tv4 play och jag blev så besviken när jag såg att Minnah fick åka hem!

 

Nora väckte mig kl. 2 och sa att hon var törstig så vi gick upp och drack lite vatten och kissade.

Sen vaknade jag strax efter 6 av att Nora skriker att hon håller på att kissa på sig så det var bara att rusa in med henne på toan.

 

Efter det kunde hon inte somna om så hon tittade på lite barnprogram och sen vaknade jag vid halv 10! Så satt hon på sitt rum och ritade och hade klätt på sig :)

 

Har bara slappat i soffan sen dess i stort sett, men jag har faktiskt ätit frukost och diskat :)

 

Vi ska snart åka och mata Tord och kolla om Amanda vill åka hem från farmor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0