En trevlig eftermiddag och kväll!

Dagen har gått ganska snabbt men jag har haft jätteont i ryggen, runt skulderbladet och i huvudet hela dagen och har fortfarande.

Vet inte riktigt vad jag har gjort för att förtjäna detta men det ger väl med sig någon gång.

 

När jag kom hem stog middagen på bordet så det var bara att sätta sig ner och njuta av den goda maten! :)

Älsklingen hade gjort spagetti och köttfärssås och det var längesen det var så gott.

 

Efter att jag hade diskat klart kom Linda med barna, dom firade Nora lite i efterskott. Barna lekte medans jag och Linda satt och pratade en massa om allt och inget som vanligt.

Det är alltid lika kul, synd att det blir så sällan bara :/

 

Ungarna har precis lagt sig och jag ska kika på Idol nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0