Håller en tumme!

Vi har pratat om att skaffa en till liten bäbis ett tag och den 25 augusti slutade jag med mina p-piller . Den 28 kom mensen som planerat. Googlade lite för att läsa om ägglossning och jag borde ha haft det runt den 10-12 september och har vi lite tur så prickade vi in rätt ;)   Sedan i söndags eller i måndags har jag haft väldigt mycket stickningar och värk i nedre delen av magen. Jag brukar aldrig ha mensvärk men jag antar att det något liknande. Jag har också varit väldigt kissnödig och haft ont i svanken, detta kan tydligen vara tidiga tecken på graviditet och jag har nästan varit övertygad om att det redan är något i min mage men just nu tvivlar jag :/   Det är bara att vänta och se, förra gången blev jag gravid direkt och jag hoppas på samma tur denna gång!   Hur var det för er, kände ni något så här tidigt ??

Kommentarer
Postat av: Lielle

Jag håller en tumme för dig :)

2010-09-16 @ 23:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0