En dag med Liam!

Det har varit en fullspäckad dag idag, vaknade innan klockan ringde och klev upp halv 8! Åt frukost med barnen och dammsög hela lägenheten, körde igång en maskin med tvätt och diskade undan. Sedan tog jag med mig barna på en loppis/bytesmarknad och kikade lite, köpte faktiskt ingenting. Efter det så for vi och storhandlade så nu har vi mat så vi klarar oss resten av månaden :) For hem med varorna och packade in i skåpen. Precis när vi var klar så hörde Zandra av sig så jag och Amanda for och mötte upp henne på loppis nr 2. Vi fikade och Amanda köpte en film innan vi for hem igen. Zandra och Johan for efter oss och lämnade av Liam här, vi fick låna honom i 4 timmar och det var så kul! Kan inte min lilla fis komma snart också? :D Vi byggde med lego, busade och åt banan. Han var jättesnäll hela tiden och gjorde inga hyss.. CIMG1398 CIMG1402 Hela familjen har fått en ny älskling <3

Kommentarer
Postat av: zandra

Fina bilder på fisen :)
Kul att allt gick så bra. Han va så söt när han satt där ¨på golvet o lekte med lego :) Kram!!

2011-04-03 @ 20:45:48
URL: http://www.minbebis.com/blogg/zandras
Postat av: cicci

Hej!
Jag var också på bytar/loppisdagen i söndags =) Tror faktiskt jag såg skymten av dig! Var ju inte så jättemycket folk där. Har följt bloggen lite eftersom du har BF så nära mig. Kanske tom. hamnar i samma föräldragrupp ... fast när det är 3e kanske man inte behöver nån sån grupp!?
MVH Cicci

2011-04-06 @ 20:01:07
URL: http://ciccisnotebook.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0