Onsdag

Börjar bli förkyld, inge vidare alls och det är så typiskt när finvädret börjar komma. Det har ju varit jättevarmt de senaste dagarna, synd att jag måste sitta inomhus och jobba hela dagarna. Men jag ska inte klaga, jag går snart hem på ledighet och ska vara ledig nästan 1½ år! :) 350 mil kvar i bilen (35 arbetsdagar).. Lillen sprattlar på som vanligt, Mats hade en lite brottningsmatch med h*n häromnatten så jag vaknade och var tvungen att gå och kissa :) Vi tror båda två att det är en liten kille, jag säger fortfarande den eller bäbisen men Mats säger ganska ofta HAN! :D

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag börjar också se fram emot ledigheten. Kommer vara hemma från jobbet drygt 1 år. Helt otroligt! Bara 3 månader kvar att jobba nu.
Ja, det är roligt att se att vi är två som ska ha. Och i kanske ungefär samma ålder? Känner inte heller någon som ska ha samtidigt som mig här, nån i Sundsvall men det är ju en bit dit. På färäldragruppen skulle vi vara 7-8 stycken och den börjar nästa vecka. Kan bli spännande!

Jag är beräknad den 29 juli.
Då är det väl en brio duo ni har, kombi tittade vi på. Det är en djungel, men samtidigt tror jag att båda delarna fungerar. Fördelen med mjuliften är ju att den är lätt att bära med sig. Finns för mycket att välja på =)
Krya på dig! //Cicci

2011-04-07 @ 07:54:41
URL: http://ciccisnotebook.blogspot.com
Postat av: heartan

Sv: Bifiform. Har mailat dig på adressen du angivit här på minbebis, maila mig din hemadress så skickar jag en provburk så får vi hoppas att du oxå får en glad mage! Ser att du ska ha bebben en vecka före oss - kul! :)
Hoppas att förkylningen ger sig, har oxå känningar idag; snuva och ont i öronen. (Örvärk har jag inte haft sen jag var barn.. taskigt!)
Kram!!/Mi

2011-04-07 @ 11:37:33
Postat av: heartan

Bififormen är packad, ska bara komma ihåg att ta med kuvertet till posten senare i eftermiddag! =)

2011-04-07 @ 14:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0