Söndag

Klev upp halv 9 imorse med barna, vi åt frukost och sedan överraskade dom mig under tiden jag stog i duschen. Dom hade klätt på sig och städat undan alla deras grejer i vardagsrummet och plockat undan på sina rum :) Just nu är dom nere hos Timmy och Hanna och leker och jag har sett klart på Luftslottet som sprängdes. Somnade tyvärr ifrån den igår. Så nu har jag sett alla 3 filmerna och dom är ju hur bra som helst! Har inga planer för dagen, om jag orkar lite senare så kanske jag tar en liten promenad. Känner att jag skulle behöva röra på mig även fast jag snorar och fogarna inte är helt 100.

Kommentarer
Postat av: mammatill3

Härligt med barn som städar efter sig... Du får gärna skicka ner lite "städgener" till mina flickor med ;)

2011-04-10 @ 13:48:34
Postat av: cicci

Härligt med söndag och lite slappartid! Har också varit ute och gått, trots lite småont mot slutet av promenixen.
Ingela heter min barnmorska, vem har du?
Fast jag fick inbokat massa besök nu sist jag var där, 2 andra skulle jag också få gå till under semestern osv.

2011-04-10 @ 16:29:30
URL: http://ciccisnotebook.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0