BF+2

Hur stor är slemproppen egentligen? Den måste vara väldigt stor har jag börjat inse, men snart borde hela vara borta! :) Det har kommit en hel del under hela natten och det fortsätter att komma.. Jag hoppas att förlossningen är nära nu, jag är så himla redo! Magen känns annorlunda idag, när sammandragningarna kommer, när dom väl gör det så får jag en molande värk i nedre delen av magen! Har dammsugit hela lägenheten och plockat en massa här på morgonkvisten, har intalat mig själv att det kanske hjälper att anstränga sig lite :)

Kommentarer
Postat av: sawiik

Jag hjälper dig lite senare. Är nämligen på Liseberg nu. Kram

2011-08-13 @ 13:00:22
URL: http://www.minbebis.com/blogg/sawiik
Postat av: sawiik

Hej igen! Nu ska vi se om du också kan få igång din mobil bloggning. :)

I kontrollpanelen så har du en meny till vänster. Välj inställningar - skriva och kryssa i rutan xml-rpc.

Om du inte redan har laddat ner en wordpress app så gör det nu. Välj alternativ lägg till blogg via url (något sådant, kommer inte ihåg exakt vad det stod) ange din bloggs url, ditt användarnamn och lösen som du har på minbebis. Sen är det bara att köra igång! :)

Kram & lycka till!!

2011-08-14 @ 00:15:55
URL: http://www.minbebis.com/blogg/sawiik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0