Bf+3

image

Min hy är katastrofal just nu. Jag har små prickar överallt som kliar :(


Kommentarer
Postat av: augistimamma

Jobbigt att gå över. Jag har uträknat datum imorrn men har gått över två grav. Ena gången 14 dar andra fem dagar, och en dag över. Senaste gången på uträknat datum. Alltså är det mitt femte barn. Jag har haft klåda hela graviditeten med o utan utslag. Be dem kolla lever o gallsyreprover. Mina var bara lite förhöjda o det är de i de flesta fall. Klådan kan ju också bero på graviditeten isej eller att du o kroppen är stressad av att gå över tiden..det är tufft. Lycka till! Sart är bebben hos er!

2011-08-14 @ 12:03:05
Postat av: heartan

Min hy blir alltid så där på hösten, konstigt nog inte än i år. Kanske smäller till efter förlossningen (om den kommer nångång???) och jag ser så jäklig ut att jag vägrar gå ut när jag väl kan det igen? Isf skaffar jag burka! Tror de kan ha sina användningsområden faktiskt, tänk dig; regnburka, bad-hairday burka, myggburka, bad-skindayburka, kallt-uteburka i dun...

Precis - värkarna är annorlunda efter hinnsvepningen. Men inte fanken leder de till nåt. Igår hade jag mer eller mindre ihållande värkar i nån timme, alltså, när en slutade började nästa. :/ Blev helt utpumpad, för hur duktigt man än andas blir det ju inte några normala andetag direkt. Och det strålade nedåt och ut i benen - men sen - poff; alla värkar borta, bara typ träningsvärk kvar. Så snopet!

Hur länge tillåts du gå över däruppe innan de startar? Fast - du ska ju hinna få snart utan starthjälp!! KRAM!

2011-08-14 @ 16:07:26
Postat av: Deer

Hur går det? Är bebis på G?? Tror & hoppas :)


Kram

2011-08-15 @ 17:06:32
URL: http://www.minbebis.com/blogg/deer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0