BM besök

Jag hade ju hoppats på att slippa besöket idag eftersom jag inte skulle träffa min ordinarie barnmorska. Den jag träffade idag har jag träffat några gånger tidigare och hon är väl inte den jag gillar mest av allt i hela världen! :) Hon är lite virrig och väldigt speciell. Mats och barna var med idag också.. hon frågade vad barnen hette och när Amanada svarade Amanda lite tyst så sa hon -JAHA, Camilla.. vad fin du är! Jag höll på att dö men orkade inte rätta henne :P Allt såg bra ut som vanligt.. SF måttet var 35 cm, hjärtljuden låg på 136 slag/minut denna gång och huvudet var fortfarande lite ruckbart. Hon kallade beeeebin för han och honom hela tiden!? Hon gjorde även en liten undersökning för att se om jag har börjat mogna nånting, tappen var förkortad och mjuk och jag var öppen för ett finger! Det säger mig ingenting mer än att det känns som att bäbisen kommer att ligga kvar i magen för alltid.. 7 dagar kvar till BF nu!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hahahahaha låt mig skratta. Tänk på mig då som fick ha virrpannan i ett par månader... Helt sjukt. Går inte till henne igen! Byter hellre mvc. Haha

2011-08-04 @ 13:56:30
Postat av: cicci

Ha ha! Tror också jag vet vem du menar! Var där sist och hon kallade min knodd för han heeela tiden också.

2011-08-04 @ 17:16:46
URL: http://ciccisnotebook.blogspot.com/
Postat av: cicci

Nope, den lille har inte velat komma ut ännu! Segt det känns ...

2011-08-04 @ 20:35:52
URL: http://ciccisnotebook.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0