Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Jag hann inte ens hälften av det jag skulle göra idag.. haha.. men jag hann med en massa annat istället! Jag fick iallafall tag på bilverkstan så den 7/9 ska den lämnas in och bli lagad för sjuttioelfte gången sedan i vintras. Affärn hann vi också med men dammsugningen och tömning/rengöring av kattlådorna får vänta tills imorrn. Vi brukar ha en bra deal jag och älsklingen. Han fixar kattlådorna och jag dammsuger. Det brukar han gå med på! :) Sortera korten skjuter jag på någon dag till, det är ju ett evighetsgöra.. måste gå igenom ett hundratal bilder och bestämma vilka vi ska framkalla och vilka vi ska bränna ut på skiva.. :( Har även insett att jag måste rensa min egen garderob också..

Jag är inte sysslolös iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0