Freja Marie Skoglund

CIMG2613

CIMG2619

♥ Idag är lillgumman 2 veckor gammal ♥

Jag tycker redan att hon har blivit mycket större men det handlar nog mer om att jag har blivit van att se och bära henne :)

När jag pratar med henne så känns det som att hon lyssnar och att hon är med.

Jag väntar på att få se det första riktiga leéndet! :D

Det vänstra ögat kladdar fortfarande igen när hon sover, vi baddar och masserar lite och hoppas på att det ska bli bättre. Det är tydligen tårkanalen som är lite trång. Vi har även skickat in papperet till Skatteverket om namnet idag.

FREJA MARIE SKOGLUND


Kommentarer
Postat av: Karolina, gravid i v.14 ♥

Så sockersöta dina flickor är! Lånade lite frågor om graviditeten till min blogg, hoppas det var okej =)

2011-08-31 @ 15:07:10
URL: http://mykarolinas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0