Fuck förkylning!

När jag kom hem idag så kände jag att det började sticka lite i näsan och jag kände mig frusen. Nu börjar näsan att rinna och jag känner mig inte alls nå pigg :/ Har ingen feber än så länge iallafall och jag hoppas verkligen att jag slipper! Nora är också förkyld så det är säkert hon som har smittat mig :/ Det blir nog ingen fotboll för henne imorrn om hon inte blir piggare.. :( Den här förkylningen kommer väldigt j*vla olägligt eftersom Mats ska operera sig imorgonbitti och jag kommer att vara "ensamstående" ett tag framöver tills han kan röra sig igen. Imorrn och kanske på fredag så kommer jag att vara helt ensam här hemma med barnen, känns lite konstigt. Hoppas verkligen att allt funkar med Frejas mattider och hämtning/lämning på skolan och dagis! Vill inte bli mer sjuk, det räcker som det är nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0