Kvällsinlägg!

Nu ska jag ta med mig Freja och lägga mig i sängen, hon har precis ätit så med lite tur så får jag kanske 3-4 timmars sömn innan det är matdags igen! Imorrn har jag lite att göra så jag vill vara så pigg som möjligt. Nora och Amanda ska iväg på skolan och dagis, jag funderar på om jag ska gå till öppna förskolan men jag har inte bestämt mig än. Jag ska iallafall åka till Mekonomen och köpa en spegel och solskydd till bilen. Jag ska ju till Sundsvall på onsdag ensam med Freja och eftersom vi har airbag fram på passagerarsidan så kan hon inte sitta där utan måste sitta i baksätet. Det känns inte så jättekul men vi har inte så mycket att välja på :( Med en spegel bak så kommer det att kännas lite bättre så jag kan ha lite koll på henne! Ska ta en liten promenad också hade jag tänkt, har hittat en lagom runda att gå nu innan kroppen är helt återställd! :D Jag och Amanda gick en sväng idag! Nä, nu ska jag ta och krypa ner.. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: cicci

OK. Det står att det är babyfik Tisdag 09.00 - 12.00 eller 13.00 - 15.00. 0-1,5 år förmiddagar 0-1 år eftermiddagar

Men jag har bestämt mig nu att vänta ett par veckor. Nästa vecka är vi uppe i Åre men veckan därpå ska jag nog försöka ta mig dit me henne!

2011-08-30 @ 09:05:14
URL: http://ciccisnotebook.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0