Lite sömn tack!

Freja vaknade första gången strax efter 3 imorse! Jag blev överlycklig, jag hann få lite sömn och det behövdes.. Hon fick först en ny blöja och sedan fick hon lite mat, jag rapade henne och sedan skulle vi somna om. Jo, tjena! Hon kräktes en del så det var bara att byta om på henne och byta ut handduken i sängen och göra i ordning hennes sovplats igen. Precis när jag höll på att somna så kräktes hon lite till, inga floder tack och lov.. Efter det så har hon sovit oroligt så jag har legat och buffat henne i stjärten till och från tills jag klev upp imorse.. Jag ska lägga mig på soffan nu och vila en stund innan det är matdags igen, sedan ska jag åka iväg på Mekonomen och apoteket innan barna ska hämtas hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0