Morgonsysslorna gjorda..

Sitter i soffan och tar igen mig lite innan det är dags för Freja att äta igen, tänkte lägga mig och vila lite efter det. Jag har så mycket saker jag skulle vilja göra och det helst igår. Nu på morgonen har jag diskat, hjälpt Nora att duscha, plockat undan en massa småsaker, bäddat alla sängar, startat en maskin med tvätt, klätt på mig, noppat ögonbrynen, fortsatt skriva på min "att göra lista", börjat fundera på en inköpslista till våran kommande storhandling. Jag är överallt på en gång och Mats hinner inte ens börja någonstans förrän jag redan är klar. Måste lära mig att varva ner lite tror jag, men samtidigt så blir jag på så dåligt humör när det är stökigt! Dagens att göra:
  • Ringa bilverkstan som aldrig svarar och boka en ny tid
  • Dammsuga
  • Tömma kattlådorna
  • Handla
  • Sortera alla kort på datorn
Att göra senare någon gång:
  • Rensa barnas garderober och kolla vad som behövs inför hösten
  • Skicka in kort till tidningen
  • Planera dop
  • Storstäda innan Mats operation
  • Storhandla
  • Gå på stan och byta ett par byxor till Freja
  • Hälsa på mina kollegor
Listan kommer ju givetvis att fyllas på med tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0