Skön sovmorgon!

Åh vad skönt att det är lördag så jag slapp ställa klockan imorse! Freja har sovit bra inatt, hon vaknade första gången 01.20, hon fick en ny blöja och lite käk sedan somnade hon om direkt. Hon sov sedan till halv 4, samma procedur igen.. käk och ny blöja. Hon låg vaken en liten stund innan hon somnade om igen. Vid halv 6 vaknade hon och hade lite ont i magen, jag la henne på min mage och vi somnade om direkt och sov till 9! Vi vaknade av att Nora och Amanda härjade på i vardagsrummet och att Nora skällde ut Mats som låg på soffan och sov. Han måste ha haft en hemsk dröm för han sa: Du har slagit min dotter din JÄVLA IDIOT! Han lät riktigt elak och Nora blev arg för att han sa att "svärsord"  :) Jag har bäddat rent i sängen nu på morgonen, tvättat 2 maskiner, duschat och diskat. Har tagit en liten paus nu, hade tänkt att rensa min garderob lite senare om jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0