Snart dags..!

Om en timme ungefär är det den 11 augusti, dagen då bäbis är beräknad att komma ut till oss. Men jag antar att jag får vänta snällt några dagar till. Kan inte påstå att det känns som att något är på gång :/ Har haft en del sammandragningar som vanligt och jag känner en liten stickande känsla längst ner i magen och ut i låren men inget mer! Har mailat till MVC idag och bett om en tid så snart som möjligt för en hinnsvepning, om det skulle funka är det ju jättebra! :D Nu ska jag lägga mig och sova, imorgon har vi inga planer alls.. ska bara vara hemma och ta det lugnt tror jag.

Kommentarer
Postat av: heartan

Hoppas att du får sova inatt och att det händer nåt imorron istället! =) Sov gott!!

2011-08-10 @ 23:59:09
Postat av: Tre ungar och bebis

Åh spännande:)!!

2011-08-11 @ 10:44:17
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0