Veckans blogg!

Kul att få bli veckans blogg, hoppas att några av er nya läsare stannar kvar! :) Har varit trött hela dagen och haft huvudvärk men jag har fått lite gjort iallafall. Vid lunchtid så for jag och hämtade en massa flyttkartonger.. Ja, vi ska flytta för 511:e gången. Känns inte alls nå kul men vi har tyvärr inte så mycket att välja på. Vi vet bara inte vart vi ska flytta än men vi måste härifrån så snart som möjligt! På eftermiddagen vilade jag med Freja och under tiden så duschade Mats med Amanda och fixade middagen. Hur skönt som helst! Tack älskling <3 Nu ska jag ta och krypa ner i sängen så jag får lite sömn innan Freja ska äta igen..

CIMG2564

Kan man vara något annat än lycklig med dessa sötnosar i sitt liv?! :)


Kommentarer
Postat av: mjukisida

Grattis till att bli veckans blogg!
Otroligt vackra döttrar du har!
Grattis till nyaste tillskottet!
Kram

2011-08-22 @ 23:07:09
URL: http://minbebis.com/blogg/mjukisida/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0