4e advent!

Idag har vi haft besök av Nathalie, Ellen och Blossom. Mycket trevligt och Nora var jätteglad över att få leka med Blossom igen, det var ett tag sedan sist :/ Vilade en stund efter att de hade åkt hem och sedan gjorde älsklingen middag, kyckling och ris. Han är grym på att göra kyckling, den blir alltid så god så jag håller på att äta ihjäl mig! :) Efter middagen for vi hem till Emelie och hälsade på, första gången vi tittade in i nya lägenheten och hon har fått det ganska mysigt! Nu ikväll så har jag och älsklingen sett klart på Grey´s, säsong 7! Fan, jag vill aldrig att serien ska ta slut.. skulle kunna titta på den dygnet runt och vill bara ha mer och mer! Hoppas verkligen att det kommer någon säsong till efter 8:an!! Nu är det dags att krypa ner i sängen, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0