Det här är sjukt..

Dagarna går så otroligt fort så jag hinner inte med längre! Minns knappt vad jag gjorde igår.. Vi var iallafall barnvakt till Ellen i någon timme medan Nathalie var på vårdcentralen, jättemysigt :) Synd bara att ungarna inte verkar vara så intresserade av varandra än. Gjorde ett dubbel blöjbyte, båda två fick plats på skötbordet! :D På kvällskvisten for jag hem till Nathalie och Ellen, hon hjälpte mig att färga utväxten och gjorde lite slingor (som knappt syns). Men jag tror att håret är liiite mindre gult iallafall! Kom hem strax före 23! Idag har det varit full rulle och snart ska jag stupa i säng. På förmiddagen satt jag och älsklingen och kikade efter lite julklappar och vi hittade en del men inte allt. Sedan for jag på öppna förskolan och träffade lite mammor med barn. Nu är inte Freja, Ellen och Isabelle yngst längre. Det var några små jättesöta bäbisar som var där och var knappt 7 veckor! Gissa om jag blev lite avis! :) Nora har haft innebandyträning så jag har skjutsat och hämtat och efter det satt jag igång och bakade. Tänkte bara göra chokladsnitt men det blev kolakakor, vaniljhorn och limpor också! Jag har nästan nyss blivit klar.. Det är lite varmt här hemma nu efter att ugnen har varit igång några timmar :D Kakorna blev jättegoda men inte så snygga, ena limpan blev bra men den andra måste tyvärr slängas :( Formen är inte den bästa *suck* Freja ligger i sin säng och sover sött efter att ha varit vaken halva eftermiddagen och hela kvällen. Hon sov en stund mellan 17.30-18 och sedan var hon vaken till 22.30! Hon tvärslocknade efter att ha fått lite mat.. Nu ska jag ta med mig älsklingen och krypa ner i sängen... Ny dag imorrn och förhoppningsvis så får jag ett sug efter att baka bullar! Lite städning och tvättning skulle inte heller sitta fel. På kvällen blir det nog en sväng till gymmet..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Äntligen lite inlägg! Har knappt läst nå bloggar ikv, fast iof så har jag kämpat med Ellen sen kl halv 9.. Nu HOPPAS jag hon slocknat.. annars går jag nog i graven... Trött o dödens huvudvärk..

Duktiga du med allt bakande.. Fina kakor, vet ju vad jag ska äta på Lördag :) sussa sött!

2011-12-06 @ 23:48:35
URL: http://naathaaliiiie.blogspot.com
Postat av: Cicci

Ja värsta bakmorsan =) Ser gott ut!

2011-12-07 @ 10:03:23
URL: http://www.ciccisnotebook.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0