Magsjuka

Lilla älskade Nora ligger på soffan helt utslagen, vi har varit vakna större delen av natten. Sista tanken jag tänkte igår innan jag somnade var att: Jag ger mig fan på att Nora kommer att få magsjuka inatt. Vet inte vart tanken kom ifrån men jag somnade efter att jag tänkt den tanken iallafall. Mats väckte mig efter ett tag, då satt han inne hos Nora som hade jätteont i magen och var jättevarm. Efter ett tag så började hon få jätteont i armvecken och i knävecken. Efter någon timme så tog jag över och vakade över Nora så han fick sova lite och han sover än... Nora har legat bredvid mig på soffan och har haft jättesvårt att sova, masserade hennes ben men det hjälpte inte. Hon fick till slut en alvedon och hon kunde äntligen somna. Imorse började hon kräkas, äntligen! Hon har haft såna magsmärtor men nu börjar det bli bättre. Det som är så sjukt är att spyan inte luktar spya utan något annat, jättekonstigt och äckligt! (ursäkta infon). Ska åka iväg på affärn lite senare och ladda upp med lite cola, soppa och lite annat. Vi vet ju vad som väntar resten av familjen i helgen... Tycker att det är jättetråkigt att hon kommer att missa de 2 sista matcherna i innebandyn imorrn :( CIMG1235

Kommentarer
Postat av: cicci

Huvva! Hoppas ni klarar er ändå!

2011-02-27 @ 20:59:53
URL: http://ciccisnotebook.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0