Lugn dag!

Dagens planer blev inställda så idag tar jag det bara lugnt, har vikt lite tvätt, diskat och plockat lite. Vi har egentligen hur mycket som helst att göra men ingen av oss orkar riktigt ta tag i skiten. Älskligen har varit så snäll och klivit upp med barna flera mornar senaste tiden, varför ska jag då behöva vakna flera gånger och vara kissnödig när jag istället hade kunnat få njuta av sovmorgon? Jaja, det är ändå skönt att ligga kvar och slippa bry sig så mycket om vad som händer :) Har haft lite ont i magen idag så jag har blivit tvingad av älsklingen att ta det lugnt och lägga mig i soffan! Du är så omtänksam och helt underbar hjärtat <3 På onsdag är det dags för  inskrivning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0