Oooops...

Snart en vecka sedan jag skrev något sist.. Händer inte så mycket i mitt liv just nu. Det säger jag jämt men det känns som att det inte gör det :/

 

Jag sover, jobbar, äter och försöker hålla mig vaken en stund också..

 

I förrgår var jag på kalas hos Sandra.

Igår var jag på gammelmormors begravning :( Usch, värsta dagen hittills på året! När jag kom hem stupade jag i soffan och somnade innan kl. 20, vaknade på natten och hade en fruktansvärd huvudvärk..

Idag har jag jobbat och varit på kalas hos Ida, jag är skittrött och känner mig som världens sugigaste flickvän/sambo som aldrig orkar göra nånting..

 

Förhoppningsvis så vänder det snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0