Jag har förlorat en vän!

Usch, idag har jag sorg. Inatt förlorade jag en av mina vänner som har funnits med mig sedan i september 2006! Men man måste ju göra vissa uppoffringar för sin bäbis, eller hur? Jag plockade nämligen ur en av mina piercingar som har varat väldigt mycket på sista tiden och luktat illa. Förr eller senare hade jag varit tvungen att ta bort den ändå men jag har dragit på det in i det sista. Det är nästan så att jag vill gråta en skvätt, men jag skulle ju kunna göra en ny sedan. Men jag tror inte att det blir någon, det gjorde fördjävla ont och den har varat till och från sedan jag gjorde den. Har även varit väldigt öm ibland. Jag får kompensera det med en piercing någon annanstans istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0