Jag vill också!!

Sedan jag blev gravid så har jag följt en del bloggar, säkert 6-7 stycken som är beräknade ungefär samtidigt som mig. Nu börjar var och varannan att få värkar, slemproppen går och någon ligger inne på förlossningen. Men inte jag, blir så jävla avundsjuk. Jag vill ju vara den som ligger halvt döende och kämpar för att få ut vårat lilla troll.. jag tror/trodde att h*n skulle titta ut imorgon men som det känns just nu så kommer jag att få vänta 4 veckor till!

Snälla lilla bäbis, GE MIG SMÄRTA!


Kommentarer
Postat av: Emelie

åhh kan förstå att det är jobbigt!! hoppas hopppas hoppas på att lill*n kommer snart!! Kram

2011-07-27 @ 20:26:45
URL: http://minbebis.com/blogg/mammaemelie/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0