Söndag

Vi tog oss en liten sovmorgon imorse, hörde att barna vaknade men huvudet ville inte alls vara med mig då! Jag och älsklingen klev upp vid halv 10. Vi somnade inte förrän vid halv 2 så det kanske inte var så konstigt att vi var trötta! :D Har precis skjutsat barnen till stranden där farmor och Julia var. Jag kände inte alls för att ligga på en strand idag. Ska snart hoppa in i duschen och sedan ska jag försöka möblera om i barnas rum. Amanda kan inte sova i sitt längre så hon ska få dela rum med Nora ett tag framöver. Det kommer att bli trångt men dom är överens om att dom vill dela rum så jag hoppas det funkar! Amanda får ju snart inte plats i våran säng heller eftersom det kommer en liten bäbis snart.. Ingen som har en lägenhet eller ett hus att hyra ut??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0