Jävla skit!

Hade jättesvårt att somna inatt, somnade inte förrän efter 2 någon gång och det var ett under att jag lyckades somna. Mådde illa som en gris och trodde att jag skulle behöva kräkas flera gånger. När jag vaknade första gången kl 6 så mådde jag fortfarande illa!! Lyckades somna om och sedan vaknade jag vid halv 9 igen och då var illamåendet borta.. tjohooo... åt lite frukost och sedan var det tillbaka igen! :( Tydligen är det ganska vanligt att börja må illa igen mot slutet av graviditeten, men jag undrar varför? Det här är fan inte kul, sitter inne i soffan och är rädd för att röra mig.. Magen är stenhård och jag har molande värk i magen titt som tätt. Någon som kan trösta mig och säga att det snart går över och berätta vad det beror på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0