Mys med Liam!

Har varit hemma hos Zandra ikväll och passat Liam under 2 timmar alldeles ensam. Det gick hur bra som helst och sötare unge får man leta efter! :) Vi byggde torn, kröp omkring på golvet, busade och skrattade. Trodde han skulle bli ledsen när det var dags för läggning men han var alldeles tyst och snäll tills grannarna började borra i väggen :/ Tur att pappa Johan kom hem och tog över för jag visste inte riktigt om jag skulle lämna han i sängen eller sitta och mysa med han tills han somnade ;) Han låg alldeles still på skötbordet när vi bytte blöja och det gick jättebra att byta på en liten pojke så nu kan jag det också :) Byta-blöja-tekniken fanns kvar och det gick väldigt snabbt, var ju livrädd att han skulle kissa på mig.. hehe.. Längtar tills på söndag då jag får träffa gofisen och mamman igen :D Titta vilken fin överraskning jag fick: CIMG1372 Napphållaren hade jag faktiskt vunnit ;) Tack min underbara vän !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0