Vecka 20!

Äntligen går jag in i vecka 20 på riktigt och är halvvägs!  Tycker att tiden går väldigt sakta nu men jag hoppas den går fortare snart så jag får hålla min lilla bäbis i famnen! Idag har jag träffat Zandra, har haft jättetrevligt och jag längtar tills nästa gång vi ses vilket blir på söndag :D Vi åt chokladmousse, drack latte och gick en sväng på stan. Jag handlade faktiskt något till mig själv för en gångs skull. Det blev lite slingfärg, en deo, duschkräm och en BH i en storlek som jag ALDRIG har haft förut ;) Den är liiiiite stor men det är ju perfekt eftersom tuttarna kommer att växa lite till innan dom säckar ihop igen.. Nu ska jag läsa lite bloggar och mysa med barna.. CIMG1316

Kommentarer
Postat av: Deer

Wow! Grattis till 20 veckor :) Det är verkligen halvvägs! Jag tyckte att tiden gick så sakta i början, tills nu, och nu är det bara nästan vecka 15.

KRAM

2011-03-18 @ 19:01:17
URL: http://www.minbebis.com/blogg/deer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0