Jag är så lycklig!

Jag känner mig så lycklig i hela kroppen, jag är så kär och jag är så glad att jag har mina underbara älskade ungar!

Efter att jag hade skjutsat Nora till skolan imorse så åt vi frukost tillsammans, jag, Amanda och Mats. Det händer inte så jätteofta.

Godaste frukosten på länge och det var så mysigt att sitta tillsammans utan att behöva stressa i sig frukosten.

 

Nu sitter Amanda och tittar på Madicken för 511:e gången medans jag och älsklingen sitter vid varsin dator. Har inga planer för dagen utan vi får se vad som händer!

 

Nora har match ikväll iallafall och jag hoppas hon får göra ett mål ikväll :)

 

Barna skulle sova skavfötters i Noras säng inatt men Amanda kan inte sova som folk! Inte konstigt att jag aldrig får plats i våran säng när hon kommer och lägger sig med oss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0