Fredagsmys

Freja är lite kinkig idag men jag har fått lite gjort iallafall.
Nora och Amandas rum är färdiga och jag håller på att tvätta lite. Synd bara att en maskin tar drygt 2 timmar... :/

I helgen kommer nog hyresvärden och skruvar fast fönsterbrädorna och efter det kan vi få upp lite blommor från golvet :)

Längtar tills garderoben kommer upp i hallen så jag kan rensa lite  mer säckar och kartonger också..

Nu väntar vi på att älsklingen ska komma hem någon gång. Han har varit hos sjukgymnasten idag och sedan följde han med Nyppa till Birsta. Tog visst lite längre tid än jag trodde..

Fredagsmys nästa!! :)


Kommentarer
Postat av: nathalie

På söndag blir de mamma mys på gymmet?! ;)

2011-11-04 @ 19:36:24
URL: http://naathaaliiiie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0