Stor tjej!

CIMG2982

Shit vad Freja utvecklas mycket nu!

För några dagar sedan HATADE hon att ligga på magen och hon hade svårt att lyfta på huvudet när hon väl gjorde det.. Nu ikväll har hon legat lite på magen och det har gått jättebra och hon har kommit på hur man vänder sig tillbaka på rygg igen! Hon gjorde det 2 gånger om så fort vi lade henne på magen :)

Hon har varit superglad och snäll hela dagen och hon vaknar nästan alltid upp med världens största leende!

Det är så skönt på natten när hon väcker mig och vill ha mat och jag bara känner att jag verkligen inte orkar vakna till, då räcker det med att jag tittar på henne så skiner hon som en sol och då skulle jag kunna vara vaken hela natten om det skulle vara så! :D

Underbara unge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0