Ny dag - nya tag

Sitter och matar Freja och tjatar på dom andra att göra sig klara..

Idag tänkte vi försöka packa lite till, det går sakta men säkert framåt :) 3 dagar kvar nu..

Igår var jag på efterkontrollen och allt såg bra ut!
Efter den så var jag på babymassage med Freja, den här gången gick vi igenom magen också. Hon tyckte det var lika mysigt som sist :)

Nathalie och Ellen kom bort och fikade och surrade lite innan jag skulle hämta Nora och Amanda!

På eftermiddagen var vi med Noras klass och gick en tipsslinga och fikade lite. Jätteblött och lite kallt men jag tror Nora hade kul under timmen vi var där! Vi var först därifrån..

Nu ska vi åka så Emelie hinner till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0