Trötta dagar

Jag är så otroligt trött på dagarna nu igen.. men idag vet jag vad det beror på. Vi såg på en film igår som var slut vid halv 12 somnade närmare halv 1, jag hade inte vilat någonting på dagen och imorse klev jag upp före halv 7! Ammade och bytte blöja vid 3 tiden.. Har sovit en stund nu medans Nora och Amanda var på skolan och dagis men jag är fortfarande jättetrött! Blir inte så mycket gjort här hemma idag med andra ord.. Igår var jag till tandläkaren med Amanda, besöket var klart på 5 minuter. Ungen flinade och visade tänderna redan i korridoren :) Tänderna var rena och fina! På dagen så tittade vi på en massa avsnitt av Grey´s och på kvällen var jag på föräldrarmöte på skolan. Kul att få träffa nya fröken och höra hur dom jobbar på dagarna! Idag har vi varit en sväng till Sundsvall, Mats var till ortopeden för att prata lite om knät. Det ser bra ut och nästa vecka får han ta bort ortosen, skönt för han! Men han måste använda den om han ska göra något som belastar benet.. :D Börjar längta tills att vi får flytta och göra i ordning lägenheten, tror det kommer bli supermysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0