Upptagen kvinna..

Jag sitter knappt vid datorn längre, dagarna går så snabbt.. Igår var jag på öppna förskolan som vanligt på tisdagar, surrade med Nathalie och Cicci. Jättetrevligt! Hämtade hand och fotavtrycket också, blev ganska fint. Kan visa en bild lite senare! :) Nora hade träning på eftermiddagen och efter den for jag hem till Nathalie och surrade i några timmar. Tror det var första gången vi inte pratade en massa bäbissnack, vi börjar känna varandra på ett annat sätt nu. Skitkul att ha hittat någon som det klickar så bra med. Tror vi kommer ha mycket kul för oss! :D Fick även ett par skitfina skor av henne som jag kan promenera och träna i, tack tack tack! Hittills idag har jag inte gjort så mycket, har kikat lite på tv:n och vilat. Ska snart börja med någon middag och ikväll har Nora fotbollsavslutning på parken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0