Blivande fotbollsproffs!?

Nora hade match idag, tjejerna vann med 6-0 och Nora gjorde mål igen! Det är så kul att se henne utvecklas, för ett år sedan vågade hon knappt röra bollen och nu springer hon som en galning och är överallt samtidigt känns det som och är mycket tuffare. Det är min tjej det! Jag hoppas verkligen att hon fortsätter med fotbollen och att hon kommer att tycka att det är lika kul som jag tyckte när jag spelade. Nu förstår jag varför mamma och pappa tyckte det var så tråkigt när jag slutade.. Nackdelen med att hon börjar göra så mycket mål är att vi blir fattiga(re) eftersom hon får pengar för varje mål hon gör.. :)

Kommentarer
Postat av: cicci

Jepp min våg står också stilla nu =( stannat på 68 kg!
Känns inte lönt att köpa nya byxor heller så det är väl mjukbyxor som gäller fortfarande ... ha ha! De enda man kan ha typ.

Bor uppe på Stenhammar i parhus! Ni då?

2011-09-11 @ 20:56:47
URL: http://ciccisnotebook.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0