Från torsdag till söndag!

Fan vad kass jag har blivit på att skriva här men tiden går åt till annat och minnet är så kort så jag knappt kommer ihåg vad jag har gjort.. Ska försöka sammanfatta de senaste dagarna.
Torsdag: Tanken var att jag skulle ta en promenad med Nathalie och Ellen men det var skitväder ute som vanligt så det blev en dag hemma istället. En händelselös dag om jag inte minns fel :) Nora hade träning på kvällen. Fredag: Dagen började med att jag fick på mig min förlovningsring igen, den har jag saknat. Skönt att den sitter där den ska! Amandas kompis Anna var här och lekte fram tills att vi hämtade Nora på skolan. Dom lekte skitbra tillsammans och var jättelugna! Det trodde jag inte :)
När Nora hade slutat i skolan så for vi bort till lägenheten vi ska flytta till och kikade runt lite, bilder kan ni se här! Efter det så for vi och handlade en massa gosaker till Noras kalas och lite fikabröd. Älsklingen gjorde supergod mat till middag och sedan kom mamma och Kjell och hälsade på med lite paket till Mats :D Lördag: Jag ställde klockan på 7 och gick upp och duschade, sedan väckte jag barna och vi sjöng för Mats som fyllde år. Det var väldigt uppskattat :) Hann städa undan lite innan vi fick besök av Nettan, Tove, Tim, Ronja, Kevin och Lena. Vi fikade och barnen lekte! Tove stannade kvar här när dom andra åkte hem. Marie och Lallo kom förbi med lite mer fika och grattade Mats.
Mats och Amanda åkte med dom till Nyppa och jag, Nora och Tove åt lite middag och började förbereda inför kalaset. Jag tänkte hinna vila lite innan det började men då kom Benny och Maria förbi med en massa presenter till alla förutom mig :P Kl 18 drog kalaset igång och det gick superbra, jag var skitnervös innan eftersom jag skulle vara själv med 8 tjejer och hade Freja att ta hand om. Alla var nöjda och glada!
Värre var det förra året.. Jag stupade i säng vid halv 12 tiden tror jag, Tove sov över och låg med mig i våran säng. Hon surrade som aldrig förr och jag vet inte när jag somnade :)
Söndag:
Idag har jag känt mig bakis så jag har inte gjort mycket alls.. Barna har varit hos Hanna och Timmy och lekt och jag låg på soffan i några timmar med Freja och sov, mycket välbehövligt! Älsklingen gjorde god middag idag igen, kött och kroketter. Till efterrätt gjorde vi en rabarberpaj som blev skitgod!! Nu sover barnen sedan någon timme tillbaka och jag sitter i soffan och kikar på tv:n när jag inte skriver det här :D Imorrn är det vardag igen, så himla skönt! Jag tycker nästan bättre om vardagarna nu när jag är hemma hela dagarna. Det är en massa bra på tv:n och allt flyter på!
Allt har löst sig nu med pengarna och lägenheten, så himla skönt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0