Seg dag

Är fortfarande hängig, ingen feber men näsan rinner och halsen värker. Och det värsta av allt måste nog ändå vara tröttheten! :( Jag och Mats är inte alls roliga föräldrar just nu.. Nora och Amanda har suttit vid varsin dator på morgonen och sedan har dom lekt snällt med varandra. Camilla ringde för en stund sedan och frågade om dom inte ville följa med dom ner till drakborgen! Barna blev jätteglada och jag är så tacksam, jag får alltid så dåligt samvete när jag inte orkar göra så mycket.. Dom har ganska nyss gått iväg så vi får se när dom kommer hem igen! Freja ligger och sover just nu och Mats kollar på friidrott, funderar på om jag ska vila en stund till.. Roligare än så här blir det inte idag!

Kommentarer
Postat av: cicci

Krya på dig!!

2011-09-03 @ 18:11:03
URL: http://ciccisnotebook.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0