Stressad

Usch, jag gör inget annat än att känna mig stressad just nu.. Hjärnan går på högvarv och idag så brast det, tårarna rann och jag ville bara springa hemifrån en stund. Jag hinner inte riktigt med mig och inte ens hälften av det jag vill göra blir gjort. Har ingen riktig ork och jag är så trött! Det är en del att tänka på och jag har ingen kontroll just nu.. Idag har jag iallafall slagit in Noras paket, handlat en massa fika, dammsugit, börjat förbereda en tårta och hämtat hem bilj*veln från verkstan. Sen så är det allt det vanliga som en massa disk, blöjbyten, plockande osv. Älsklingen hjälper såklart till med det han kan men jag längtar faktiskt lite tills han är rörlig igen :) Imorrn fyller Nora år och då blir det kalas! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0