Äntligen hemma!

Mats har varit på vift i 6 timmar ikväll, det var nära att jag anmälde honom försvunnen men han dök upp i sista stund! ;) Emelie har varit här ikväll, vi har surrat lite och suttit med varsin telefon och nördat. Väntade på att Mats skulle ringa så jag kunde hämta honom men till slut blev klockan lite för mycket så jag skjutsade Emelie så hon hann på macken innan dom stängde och Mats hade turen att få skjuts hem! :) Är helt slut i skallen nu och ska lägga mig och sova, jobb imorrn igen och sedan vankas det lite bakning hemma hos syster! ♥

Vad Mats har gjort får ni veta imorrn!

images (3)

Någon som kan gissa? (Nathalie, Zandra, Emelie och Nyppa får inte svara ;)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jaa jag vill gissa!
Men faan!! :)

2012-04-19 @ 07:46:11
URL: http://minbebis.com/blogg/naathaaliie
Postat av: CIcci

Tatuerig?! =P

2012-04-19 @ 08:55:51
URL: http://www.ciccisnotebook.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0