Det här är sjukt, på riktigt!

Shit, jag blir nästan nervös!? Är det ett tecken på att jag är gravid igen, ska bli gravid eller vad?

Det här är så sjukt så jag nästan ryser.. Jag drömde inatt att jag fick ett mail från pampers där det stod: "Grattis, du är nu i vecka 26..." Vaknade och var lite förvirrad, hur hade jag kunnat glömma bort att jag var gravid? Hur skulle vi lösa allt med bil, vagn, säng osv? Det tog en stund innan jag fattade att det var en dröm..

Men nu till det sjukaste! I drömmen var jag idag alltså i vecka 25+0 (v. 26). Nästa söndag, alltså 6 maj, på min födelsedag skulle jag ha varit i vecka 26+0. Vet ni vad jag upptäckte när jag skulle leta reda på en tjockisbild från när jag väntade Freja!?!

Förra året, på min födelsedag, var jag i vecka 26+0!

CIMG1504

Hur sjukt är inte detta på en skala!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0