Det här med träningen..

Nu måste jag verkligen ta och skärpa till mig när det gäller träningen! Jag minns knappt när jag var på gymmet sist, vet iallafall att det var alldeles för länge sedan. Jag har ju till och med köpt en ny topp som jag inte har använt än! :/ Mitt knä blev först överansträngt och sedan har det bara varit sjukdomar i omgångar här hemma. Nu har jag iallafall bokat upp mig på lite pass så jag kommer igång igen...

Lördag: SH'BAM 45 minuter Söndag: Body pump 60 minuter Måndag: SH'BAM 45 minuter

LÄNGTAR REDAN!

nk

Nu ska svetten rinna och kilona rasa!

Funderar på om jag ska haka på Deer´s 10 veckors utmaning!?

Vägde mig ikväll med kläder och vågen stannade på.... tadaa.... 60,9 kg! När jag blev gravid vägde jag 58,2 så det är inte långt dit men jag vill ner något kg extra och tighta till kroppen. Ska ta lite mått imorrn och kanske ta en helkroppsbild så jag ser vad som händer med kroppen! Får väl se om det är något jag vågar visa här ;)

Jag är ju inte så bra på det här med att äta nyttigt osv. men jag ska FÖRSÖKA tänka mig för hädanefter så jag inte stoppar i mig "onödiga grejer" ;)

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, nu jävlar ska här hända grejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0