En till härlig dag!

Jag har måndag i min hjärna idag så det är skönt att det faktiskt bara är söndag så vi får "en extra ledig" dag! :)

Jag var vaken länge inatt och precis när jag la mig för att sova så kom Amanda upp för hon hade jätteont i ena örat! Hon fick en alvedon och så pallade vi upp kuddarna så hon nästan satt upp i sängen innan hon kunde somna om igen.. Hoppas penicillinet börjar verka snart! Jag har redan hunnit städa igenom lägenheten här på morgonen. Nathalie, Jens och Ellen är på väg hit för att hämta hårtrimmern men jag hoppas dom stannar en stund så barna får leka lite :) Lite senare idag så hoppas jag på att Malin och Emil kommer och hälsar på, älskar att träffa mina nära och kära! ♥

DSCF1055 Nu längtar vi efter lite sommar!

Under dagen kommer jag att skriva lite om våra semesterplaner och självklart ska jag uppdatera om Frejas utveckling eftersom hon blir 8 månader idag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0