Flitiga Jankan!

Jäklar vad vi har flängt runt här hemma senaste timmen!

Jag och Mats har städat trappen upp till oss, vi har både dammsugit och torkat av golvet så nu luktar det blommor där ute :) När vi var klara med det så började jag plocka undan lite vinterkläder och hämtade upp en säck med sommarjackor och en kartong med skor (Mats hjälpte också till och bära). Det finns inte många skor som passar ungarna så vi måste köpa lite nytt, tror minsann att jag också behöver lite nya skor och en snygg jacka ;)

images

Nu har ungarna lagt sig och jag och Mats ska sätta oss i soffan och kika på BB från igår och ett till avsnitt av Alcatraz som vi började se igår.. DEN SERIEN MÅSTE SES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0