Full rulle!

Nu är jag hemma igen och det är full rulle som vanligt.. Efter jobbet for jag på utvecklingssamtal på Amandas dagis, allt går bra som vanligt. Hon är en mycket glad och social tjej som tycker om att dramatisera, dansa, sjunga och uppträda (precis som hemma). Hon är med på allt och tycker det mesta är kul! :) Blir alltid så glad och stolt när jag är på dessa samtal..! Får väl se hur jag känner när dom blir tonåringar :P En kompis följde med Amanda hem idag och hon är hur glad som helst. Dom är ute på gården och leker nu, ska snart ta med dom till lekparken tänkte jag! Freja är förkyld nu, näsan är alldeles täppt och rinner mest hela tiden! :( Kan hon inte bara få bli riktigt frisk snart? Så fort det ena är över så kommer nästa.. :/

Snapshot_20120424_2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0