Gomorron!

Vilken underbar dag att vakna upp till! Jag har sovit hela natten och är utvilad, solen skiner och jag är på så jäkla bra humör!! Hahahahahahha... vilket skämt! :P Somnade strax efter 12, vaknade igen vid halv 1 av ett sms. Somnade om och vaknade igen vid halv 3. Freja var pigg och ville inte alls sova. Vi låg och "pratade till halv 4. Somnade om en stund och vaknade vid 5 igen. Väckte Mats kvart över för att jag skulle få sova 1 timme innan min klocka ringde. Det gick sådär.. Kvart i 6 gav vi Freja lite medicin och sedan var det liksom dags att kliva upp. Kliver ur sängen och det är alldeles grått ute och det har kommit snö!!! Inte ens sminket får mig att se pigg ut idag, vi har ingen hårspray så håret står åt alla håll och mina handväskor är nerkissade och hänger på "tork" ute på balkongen! Aja, det är bara att göra det bästa av dagen.. På med ett leende, intala mig själv att jag är snyggast i världen och åka till jobbet och träffa lite kollegor och jobba arslet av mig! :)

Ha en trevlig dag! ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag sov också dåligt inatt, känner mig helt slut! Ha en fin dag du!

2012-04-17 @ 11:34:50
URL: http://ehmsii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0